Paldiski, Estonia
43 Majaka tee, 76806 Paldiski, EstoniaKate Anderson
We camped here last night and the facilities were terrific! Cozy, well equipped kitchen and lovely bathroom/shower. Camping is on a large grassy field immediately adjacent to the lighthouse.
Brian
Rooms are 30+ degrees inside when the sun shines. "Customer support" seems to be via cameras installed where they yell at you if you "make a mistake." Booking process involved reading through 10 pages of fine print mentioning how "undesirables are unwelcome". Red flags big time before I even get the key, where there's of course, no human to greet me. Well there was an angry, bored guy - a massive Estonian guy who did tell me where the bathrooms were, at least. And he gave me a WhatsApp contact, told me "call me if you need me" Well I needed him, called him, he didn't answer because turns out the room measured at 31 degrees! So I walk in, walk out, no thank you, book another hotel down the road with AC. OK try to chase them up, met with an angry, ego-filled dialog in booking.com where the person (the owner perhaps?) was "out for blood." "Our official channel is booking.com messaging you are NOT permitted to contact us via WhatsApp" So currently fighting to get a refund, as I was forced to walk into the place and walk right out an hour later, left it clean and tidy, tried desperately to contact "AI-powered customer support", well, they now want me to pay for the 2 full nights I didn't stay, have gone silent. And so begins yet another credit card dispute, where I'm pretty sure I'll win it, but is this necessary, I'll ask the staff who doesn't read this I guess and doesn't care. First step is the one star review to warn others, check lol... AVOID AT ALL COSTS. TOTALLY CRAP PLACE HOPE THEY GO BANKRUPT. Very beautiful, of course. Must be lovely if you have a camper van and don't mind intense summer heat. Most people seemed happy there. Owner/support person keeps screaming "you knew all this it was your fault! 100% clear on booking.com! You choose to be poor in 2025 err I mean, choose a cheaper room without AC" FOLLOW UP - Regarding the owners "kind response" just now, I will add the following: 1) The "fan" was a cheap, terrible one that barely worked. It cost about €5 and I want to be clear YOUR STAFF SIMPLY NEEDED TO HELP and THEY DID NOT. 2) I sent you "a million messages", SIR, because firstly you refused to answer any of them (message chain in WhatsApp which will be submitted my my dispute claim to VISA/MS), I was very clear "I am have problems, please help you have one hour" and you did not, so I left. Plain and simple 3) What a TERRIBLE response, SHAME ON YOU! I am a CUSTOMER, don't forget! I am simply asking "refund my money for the two nights I did not even use your property" and yet, in your "billionaire trust fund world", somehow I'm wrong? You need psychological treatment. And your place is terrible. That's very clear to me, should now be clear for anyone to see on Google. I hope you change, good luck to you sir.
Crni Krap
Very chill small and amazing bar. I really enjoyed a tea and a nice sunny view with a nice breeze and beautiful flowers while walking on the sea shore. They offer food, drinks, coffee, tea. Basically perfect cafe/restaurant with great ambient.
Claim it to keep the details, photos and contact info up to date yourself.
Claim this Trailhut